Wednesday, September 12, 2012

Card : Wedding Card

Hi semua... Aku tadi tengah confiua tahap cipan. Cipan pun tak sekondius aku.

Alkisah nya, aku kena belikan kad kawen member aku tp masalah aku mmh xsuka pilih, bila smpai kedia, aku tengok semua kad cantik. So.. aku nak u mn? Aku pun wassup member2 aku semua, skali..sorg pun xpilih apa y aku nak. Tp diprang ni pilih lain2.. semua tak sama taste.

Ceh.. aku pening kembali. Klu tak caya g tnya wani, dia y call n pergi teman aku. Dia pun pilih lain jugak.

4-5 kali aku ulang alik dr tempat kad tu ke tempat bayar. Sampai aku pun dah fedup, org tu pun tngk lain ja.

Last2.. aku pilih je apa y aku suka..hahaha padan muka. Tp sampai nak bayar aku ,jadi amik, g blakanh tkar lagi. Last aku amik y kuning terang tu. Haha puas ati.. xtahu la diorang suka ke tak. Hopefully suka la eh..

So, esok proses balut hadiah n conteng2 kat kad tu. Kami nak wat special delivery..heeee

Tahniah ya Zanul Sofia bersama shah reZA.. :)


<\center>

Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...