Friday, December 16, 2011

::.. J.Cool dari J.Co ..::




J.Co yang selama ini terkenal dengan donutNya kini mempunyai Ice Cream yang diberi nama JCool. JCool adalah sejenis yogurt yang dibekukan dan dibentuk seperti ice cream.

Jenis die hampir sama macam ice cream yougurt di tutti frutti dengan sour sally, hevenly blush, twist berry dan lain. Tp di tutti fruiti ada pelbagai jenis seperti coklat, passion, strawberry, kiwi dan lain.

JCool memiliki pelbagai jenis toping yang manis mahupun masam seperti strawberry, kiwi, anggur, crunch, choco balls, caca chocolate, jeruk, almond, oreo dan toping yang speacial adalah caviar coz die yang diadaptasikan dari toping donut.

Di atas nie harga untuk Rp tapi untuk RM aku xsure coz aku penah amik yang Sharing dan ade 4 toping harga die RM12 klu xsilap..huhu tp rasa cm murah lak..ehhe coz semua nie termasuk ngn toping die..tapi memang murah kat sini.. <3 JCool ni die masam sikit untuk orang yang tak suka masam cam member aku die suka campur dengan toping yang manis seperti coklat dan toping yang manis lain. so ini la tip bg orang tak suka masam dan jangn memilih toping yang masam plak seperti strawberry, kiwi, ataupun jeruk kerana ini boleh menambahkan rasa masam di mulut kita :) tapi kalau jenis aku yang suka masam xkisah la sebab lagi sedap n nikmat..hahaaaaaaaa

JCool ni klu xsilap aku boleh terdapat di outlet JCo tp tak tahu la kalau tak semua ada...sebab member aku cakap kat Pavillion K.L ada gak..ehhe korang2 yang dekat K.L tu try la cari n cuba.. :) Aku penah cuba kat Jusco Teberau Johor Je..xcaya meh click sini

*prices are subjected to 5% gov tax.
J. Co Donuts & Coffee
Lot 1.05.00 First Floor
The Pavilion Kuala Lumpur

Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...