Tuesday, July 05, 2011

:: B4A1 korean boyband ::

B4A1
Nama kumpulan ni diambil semperna Blood Type diorang
diorang nie ade 5 member,
4 member darah jenis B,
seorang darah jenis A
maka terhasil la B4A1
:)

mcm mana aku leh minat diorang?
badariah punya pasal la..
paksa aku tengok astro channel 391
channel nie mmg cter korea je...lepas tu die suruh aku layan lagu2 kat channel KBS nie
mmg aku dipaksa xtidur cz die nak tunjukkan aku group yang die minat...
group yang dia minat bulan7 ni akan datang dekat i-city shah alam..kalut la die sekarang nak dapatkan tiket VIP..huhu
jgn paksa aku lak nnti..:P
tunggu punya tunggu, group yang die minat xmuncul2 tp group nie yang muncul...
terpaku sekejap
eheheee...:P
lagu 1st diorang lagu OK
best juga...

meh nak kenalkan sorang2....

Jinyoung (leader)
hensem or ganteng(org indonesia cakap) tp comel juga ada..:P

Baro (rapper)
rap die bagus juga bila tengok...tp kalau dilihat gambar nie ada mirip kibum sj....(betul x?)

Sandeul
menurut peminat(eh aku la tu) suara sandeul lebih sedap didengar :)

Gongchan
smart kan...

Cnu
ini aku paling minat..ehehe bukan ape...kerana cnu ini lah aku boleh minat B4A1
kalau x..aku xkenal pun...eheheeeeeeeeee
i like ur style <3
Blood Type A = aku...hahaaaaaaa

jom layan lagu diorang
p/s : sila lihat yang rambut panjang tu..eheheeeeee






Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...