Friday, November 11, 2011

::.. Makan-Makan - Restoran Padi Cyberjaya ..::

Kali ni aku n kekawan aku rasa nak makan kat luar..so destinasi kami ialah Restoran Padi di Cyberjaya
Mula2 kami nak g makan kat KFC je tp disebabkan terlalu ramai orang yang nak makan KFC dan sanggup beratur sampai ke pintu...maka kami membuat keputusan mencari tempat lain...dan inilah pilihan kami...JOM cuba




Pelbagai pilihan yang ade kat sini...xtahu nak pilih mana..so yang ini je la menu pilihan kami...
sory..name menu semua nie dah lupa resit hilang..ahahaaaaa

Kalau camne mmg aku suka amik gambar cz aku mmg suka tengok orang makan....aku yang kenyang ngn nasi lemak pun snggup makan lagi bila tengok yana ni makan....:)
sangat2 berselera dan bersemangat

Bersama menu masing2..muka semua nampak ceria je xsabar nak makan

ni muka dah nak telan kalau boleh skali pinggan2 pun nak telan


Fiona tunggu apa lagi tu???makan je..tengok si naz...dah siap menikmati air haney dew dia...xingt dah org sekeliling

Makan-Makan...tunggu pe lagi??

Yummy......semua makan sedap n semua pinggan licin...sampai xsempat nak amik gambar..hahaa
apa yang kami semua perasan kat sini ramai customer yang order koteaw kungfu or yang berkuah
maybe next time kalau pergi lagi kami akan try makanan y berkuah lak kat sini...ok
~chaw chin chaw~


Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...