Wednesday, November 24, 2010

_preseNter_24 november 2010


ari nie xtvt aku kat opis..aku jadi presenter..hahaaa
dari pagi smpai kul1..pergh..punya la nak perah otak..nak cari idea n ayat tuk terang kat depa ni..almaklum la nak bg depa nie paham sikit ICT..ni x..nak dok takat tu ja....huhu xnakberkemapang langsung...
lawak giler...ketaq gler..semua ada...apa y akuu ckp aku pun xtau tp aku pasti..apa yang keLuar daRi muLut aku seMua yang berKaitaN wlauPun ada terseLit yaNg xbeRkaiTan...ehehee
haLAi jela..klu y bUkaN berkaiTan..perghhhh...
gemuruH giler aku Td...siap2...perkataaN y aku NAk haBaq xda daLam paLA oTak..naSib la ada y suppoRt dr dePAn...huhuhuhuh
tahnx to k.iZan n en N y suDi menoLong..:P
tp bukaN aku soRang je yaNg teRliBat..ada lagi...





en.N












k.iZan









k.jemi










saLwa
hehehe






gambar aku je terover leBih la pLak..hahahaa
tp tu la....syoK gak dok siNI..hehehehheheeeeeeee
lgpuN dekaTngn faMILy...i luv my faMILY 4eVer n evEr

keep in touch luV ue... <3

Sharing Is Caring :)

1 comment:

RubyZ said...

waHHH..napa aku nya blog jadi cm nie....hahaa
layaN je

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...