Sunday, October 16, 2011

::.. Tutti Frutti Persint 15 Putrajaya ..::




Semperna Pembukaan "Tutti Frutti" kat Persint 15 Putrajaya pada 15&16 October 2011. Tutti Frutti telah membuat promosi dimana potongn 50% diberikan untuk setiap pembelian makanan mereka...:)

15 October 2011 : aku dengan semangat nya g tutti frutti. Lepas je g berjalan2 kat taman botani trus ajak g tutti frutti tp malangNya diorang belum merasmikan kan lagi...sungguh kecewa aku time tu. Bukan apa dah xcited sngt nak makan ais cream..ceH..macam xpenaH makan je..!!! Aku bukan xPenah makaN ais cream tp aku teruja bila diorang wat promosi 50% bukan senang nak dapat tu...lepas tu balik je ngn perasaan y hampa..

16 October 2011 : aku belum berpuas hati cz xdapat makan tutti frutti. Lepas insyk aku smpai putrajaya cz teman member aku g beli barangan kawen..perghhh beli barang kawen aku semangat gak...dah tengok dah..dah usha dah...apa y nak beli...tp tarikh je lum ditentukan lagi..hakhakhakhak diManakah mr.Right aku?/luM jumpa lagi...xpe..mr.right i dah sedia bnyk2 nnti u muncul senang kan xyah dok kalut nak suvey barang..i dah survey tuk u...:P berbalik kepada tutti frutti...akhirNya aku dapat makan tutti fruitty...yeeeeeeeaaaaaaaa.... dengan bangga aku amik semua perisa coklat aku letak semua toping dia ++++ lepas tu aku timbang...yang best semua dalam tu warna warni..tempat duduk meja bekas ais die warna terang2...dan dihidangkan pula dengan lagu2 video klip korea yang aku mmg minat...mmg dok lama la dalam tu..hahahak mmg puas la...tp yang pelikNya aku xpuas lagi makan ais cream nak tapau(bungkus) heee aku bungkus satu bawa balik...yeaaah hari nie semua benda berjalan lancar...dapat makan ais cream...sure esok aku tengok koding java xtension :)





masa tuk tidur ZZZZZzzzz nite semua

Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...