Friday, November 11, 2011

::.. Bowling Games ..::


Time cuti2 la aku leh bawa anak2 buah aku berjalan...ehhe
kali nie aku bw diorang g main bowling bukan pe dah slalu bw g makan je..kali ni main lak...
:)
Tempat : Pasaraya Aneka, Jitra
Peserta : awe + wafi + muna + zatie + org sekeliling
Budak yang sngt2 bnyk akal...ade je idea die nak ikut kalau orang xbagi ikut..hahaaa
bnyk akal tul ini budak....aishhhh
pening mak budak dibuatnya
tp kalau die kluar ngn aku pasti dapat kontrol kalau tak..tak de lain kali bagi die...
hahaaaaaaaaaaaaaa
mak menakan yang baek hati adalah aku :)

Mak saudara yang suka buli anak saudara(anak buah)bila di challenge oleh wafi y bnyk akal....aku jadi sngt semangt..tp longkang je bnyk masuk :P











Kami Gembira :)

Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...