Tuesday, January 10, 2012

::.. J.Cool di Pavillion ..::


Huhuh...my BBF
Dah lame tak jumpa..ni 1st time kami jumpa tuk tahun nie...Nice kan :)
So bila ngn My BBf ape lagi...macam2 la kami wat tp ini je yang dapat di upload dalam nie..yang len semua dalam handphone die...
handphone aku????
wahhhhhhhghghghhh...ade gak tp sikit je...time kitaorang shopping kat sogo tp lum letak kat sini...
Pergh..sogo time nie bnyk sale..gler... sape yang ade card je leh masuk.. yang len tunggu kat luaq
nasib ler aku xgler shopping skrg just cuci mate je... :P
Pelikkan... skrg aku dah tak minat shopping... ngeee~

Berbalik kepada situasi dalam gambar nie...ni kat Pavillion K.L. G sini semata2 tuk pergi J.Co kat situ je makan J.Cool situ...Perghhhh..... Hilang kempunan aku
Thx pujah teman aku jejalan merayau mencari sesuatu yang diingini
LUV ue..muah2

Tengok2...Licin kami dua makan...Ambik yang paling besau cz takut xcukup..ni pun xcukup tp pikir dah lewat nak kena balik putrajaya so....dengan berat hati kami balik n pujah antar aku sampai LRT je cz aku kena naik ERL balik putra Bus??? oh tidak Bnyk Mamat B dalam tu :P

Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...