Sunday, July 08, 2012

Times Square - Coolblog

Hi... Dah lama kami semua xberkumpul n berjumpa..almaklum la semua dah ada tanggungjawab masing2 dan kerjaya masing2.. Sebab tu org slalu ckp time study plg best.. nanti dah kerja susah nak cari masa tuk diri sendiri bersama kekawan.. kena pandai curi2 masa la.. klu x, xda la..huhu

SebenarNya.. ni time kami semua dah nak berpisah. Duduk smbil makan coolblog = chocolate oreo + pearl *2, yam + pearl, chocolate tanpa pearl , abc + pearl.. Semua ni sedap, so masing2 layan je sendiri2 tp y tak layan nafizah la. Dia xmakan pearl tp abg tu bg jugak sian dia. Yang habiskan pearl die aku la, tp pearl ++ la..hahaa



Ni la coolblog kitorang..yummy


Kami berlima


Pujah - ABC + Pearl
Pujah ni housemate aku time belajar degree dulu so.. diala yang tahu semua suka duka aku. Eceh.. Seorang kawan yang sangat baek dan sentiasa memahami dan suka sngt kacau aku. Ade je ayat die nak cantas aku..:P


Nora - Chocolate Oreo + Pearl
(sentiasa bermuka serius wlpun org Nya tak serius)
Wlpun Nora sama dip dengan aku tp aku mula kenal die time degree sebab dia tinggal serumah dengan nfzah, mar, bad, yana dan farah


Nafizah - Chocolate + Pearl(aku yang habiskan)
Ni kawan dr dip lagi kawan yang sngt rapat dan slalu je bertengkar. Kami ade je perkara yang tak setuju. Tp dah renggang time digree dan rapat semula dalam jarak masa y agak panjang la jugak.. Baek kan die? Sopan santun dan sngt lembut..hehee sure dia marah kalau die tahu aku ckp die lembut. Tapi memang lembut pun :)


Aku - Yam + Pearl


Farah - Chocolate Oreo + Pearl
Ni la kawan aku susah senang dia sentiasa ada. Suka je wat lawak n sangat suka menyanyi dan kalau kita cakap ape2 ade je perkataan yang boleh dibuat lirik dan dinyanyikan..hahahhaa

Semua member aku kenal start dari diploma sampai degree sampai kerja (wlpun kerja lain2). Insyallah selagi boleh, kami akan sentiasa berhubung wlpun dah berumahtangga. Dua orang member aku dah nak menjadi mummy. Aku tumpang gembira bagi pihak diorang dan doakan diorang sentiasa sihat bersama baby diorang. Aku? Aku On Day Way. ahakz

Love you all... Frends Forever.. Muah2

Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...