Monday, September 10, 2012

Strawbery : terbaek dr ladang

Yeaaa..dpt strawbery.. bnyk lak tu..3 kotak siap dapat jagung buah jambu jeruk n tea.

Xhabis aku sorang makan. Tq kepada org y memberi n dah dpt bnyk so..share2 la ngn kwn opis n budak umah.. xmarah kan...  Sharing is caring..

Nanti bagi lagi..heeee

Bila bg kat org semua tnya..
Member : bila g cameron ni?
Aku : Cakap bg pihak.. mm..pergi sabtu...
Member : Tp ari sabtu bukan ada open house ke? Ko kan pergi open house
Aku : Oooo..lepas g open house trus g cameron..haha diorang percaya

Tp xpe ada y tahu bukan aku y pergi..aku tau makan je..my fvourate.. yummy

Makan smbil drive ni lagi la syok..so..xkesah jam ke org potong line ke..xde nak marah2..siap bg laluan diorang masuk depan lagi..heee

Tq skali lg...





Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...