Sunday, November 25, 2012

Wayang : Twilight Breaking Dawn Part 2


hi korang... Aku baru je balik dari tengok wayang kat mana? kat Alamanda je la... Kali ni aku mmg nak sngt tengok cter twilight sebab mmg xpenah miss dari 1st episode lagi. Best layan, wlpun sebelum ni aku xminat tp disebabkan pengaruh member aku y mmg minat giler cter cam ni cth : heri potter, twilight and hunger games. Semua cter dari novel Bersiri yang dibawa ke wayang. Dari dia la aku blajar tengok cter2 cam gini kalau tak... korea je memanjang..ngeh2



So... korang semua dah tengok ke cter twilight : Breaking Dawn Part 2? Tengok la.. Rugi klu korang tak tengok. Cter kali ni lain sikit dimana mengisahkan Kisah cinta antara Bella Swan dan Edward Cullen diakhirkan.

Bahagian kedua penutup cerita twilight ini bermula dengan peralihan Bella ke dalam kehidupan vampire. Walau bagaimanapun, bella cepat belajar dan dapat menyesuaikan diri dengan kebolehan barunya. Bella dan Edwart mempunyai seorang anak perempaun bernama Renesmee dimana membesar dengan cepat. Apabila dilihat oleh Irina vampire sisalah anggapkan bahawa Renesmee sebagai "anak abadi" an, iaitu seorang kanak-kanak yang telah telah bertukar menjadi vampire. Sedangkan, Renesmee ialah separuh manusia separuh pontianak, dilahirkan semasa Bella masih seorang manusia.

Dengan itu bermulalah dimana Volturi mula untuk memusnahkan Renesmee serta yang lain, Mereka percaya "kanak-kanak abadi" dianggap tidak terkawal.Sekarang, mereka mesti mengumpul puak vampire untuk pertempuran di mana kehidupan mereka tergantung dalam percaturan itu.

The stars of Twilight … Taylor Lautner, Kristen Stewart and Robert Pattinson

Jom Lyan trailer dia kejap.. :)




So...Sweet




Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...