Thursday, March 10, 2011

::.. poSiNg2 ..::


ehem...nie wat keja ke bergambar???mmm...tension otak xpe kan klu nak bergambar walaupun sekejap..leh hilangkan penat kat otak nie..orang cakap biar penat badan ok lagi dari penat otak..huhuhuh

nie...kekawan aku asyik sangat sangat dok tengok koding cari error..kat mn tah error tu bersembunyi...pening2

heheee..sempat lagi kan...

nie la aku...dok dalam opis orang kalut wat keja aku kalut wat apa tah...layaNNnn

heheeeee.....klu en Venkat tahu nie..mahu dia ingat aku snap data2 dalam PC..mahu nya die membebel minta delete...:(

ni..bakul kesayangan aku...orang bawa pegi berkelah aku bawa pergi keja..wakakaa
besar kan bakul aka beg aku nie...penat ooo..nak jaga tambah2 bila time ujan..mahu selamatkan bag biar aku basah xpa janji beg kering...huhuhuhu


note aku...nak kena wat cam nie...en Venkat slalu bagi sejam je habis kan keja yang dia bagi..tp cam biasa habis 4jam baru siap..kekadang xsiap sambung esok lak..huhu
dugaan2...lepas tu klu xde je sorang kalut ja en Venkat tu cari and tnya budak sebelah. isH2.....
kekadang lawak gak. Tp aku rasa sekarang dia dah agak faham la apa yang kami dok cakap. Awal2 kesian gak tengok dia dok terkebil2 je bila dengar kami cakap melayu. lepas tu die akan tnya perkataan yang kami suka ulang contoh : tak=tidak=no

skali tu dia tnya kenapa kitaorang xde semangat je dalam kelas tp bila time rehat cam pasar je tempat tu so kitaorang jawap la mengantuk skali die kluar kan ayat '" u should push ur brain to except it because it is ur future"' waaaaa...terkedu kami semua..lepas tu die pun cakap la panjang lebar. cakap nya supaya kami jadi kan klas tu umpama kami meonton cerita klu cerita tu kita xminat kita akan rasa mengantuk and maybe tidur terus dan klu kita tengok cerita yang kita minat mengantuk pun hilang n cerita yang xminat tetapi ada pelakon yang kita suka or minat belakon dalam cerita tu, kita kekadang paksa diri kta untuk tengok juga cerita yang bosan n tah pape. so perumpamaan dia macam tu la..tp boleh ke?cerita lain kelas lain..wakakaakkakaaa

try it...maybe berkesan...insyallh..kuatkan semangat..:)
agak menjadi untuk aku :P



Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...