Friday, September 16, 2011

::.. Korean : Fugitive Plan - B ..::



Korang tengok x citer Fugitive Plan-B??
Cter ni aku xbrapa minat cz Rain blakon cam orang bodo je...xsuke...xsuke...
tp disebab kan aku suke tengok die, terpaksa la aku memujuk diri aku untuk tengok smpai habis...Perghhh...terseksa aku

yang tak leh tahan tu...dalam cter nie heroin die cam xpaham2 yang si Rain nie suka kat die...die boleh lak ingt BF lama...yang jahat tu...wlpun pun di akhir die agak baek..tp die jahat juga + tamak, nak dua2 tanpa pedulikan perasaan GF die...Kesian lak aku tengok secretary dia yang lawa tu sanggup berkorban wlpun tak dipandang langsung oleh lelaki jahat tu...

nak tahu lebih lanjut cter nie cuba la tengok...
FUGITIVE PLAN - B
selamat melayan..ZaS :)

eh..lupa lak...sebenarnya lagu nie kumpulan MBLAQ yang nyanyikan..ala..dalam cter ni diorang jadi pembantu Rain dalam menyelesaikan masalah...comel tp.....hampeS
Tajuk lagu ni : Running N Running

Memang sesuai lagu nie cz asyik lari je...xde orang leh tangkap Rain melain kan dia sngt bijak dr Rain...cam senior die tp xsebijak Rain...hahahaaaaaa (gelak Puas)


Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...