Sunday, February 19, 2012

::.. Broga Hill again ..::

 
Hai...
Penat giler ari ni (19 Februari 2012 - Ahad).. dah lama aku xsenaman, sekali ari ni naik broga mmg pancit ar...dalam 1/5 aku dah berpeluh giler cam air terjun..hahaa xpenah aku naik peluh2 cam tu... kira aku dah makin sihat la eh dr sebelum2 nie.. :)
Ni pun diorang cakap lambat time aku balik dr menyumbangkan tenaga kat Alamanda semalam derang call ajak g broga.. ikut je dr bosan kat umah dok tambah lemak je..huhuh Derang nie dak UTP(Petronas) mmg suka xtvt2 lasak nie tetambah wanie, dia dak hiking kira tiap bulan gunung or bukit die tawan ngn geng2 kembara die..huhu so derang ni terdiri dari kiri sebelah aku - wanie + erin + iena + dila + doni
sampai sekarang kaki aku shaking lagi nie.. xwat regangn otot dulu b4 naik td mmg ar camnie... uwaaaaaaaaaaaaa
Best dapat join derang n derang mmg best la.. smpai atas dua - tiga jam cz berhenti amik gambar. Derang je amik ngn camera2 derang aku tukang nyebuk je dalam gambar...ehhehehe














 
Sian dila kasut die rosak time naik broga.. Tengokla..terukkan kasut die tp dengan semangat yang kuat die teruskan juga naik sampai atas.. dah sampai je atas result dia


 
Taraaaaaaaa.... tinggaikan kasut nie wat kenangan atas tu..ehhe n dilla turun berkaki ayam.. nasib orang2 atas nie semua spoting meriah giler n perangai derang y naik sini mmg giler2 la..hahahaaaaaa
Bye kasut :)

 
Yeaaaa... kami berjaya tawan Bukit Broga yeaaaaaaaaaaaaaaaa......
ehem...Bila la dapat tawan Gunung Tok Wan lak eh?? sesapa yang nak pergi nak Tok Wan leh la contact sini..nak ikut..ehhe :P



Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...