Tuesday, August 14, 2012

Balik Kampung Beraya

Hi... Jgn jelus semua.. time ni aku tengah tunggu flight kira2 dalam kul5.57am. Aku smpai td dalam kul 5.30am. So perjalanan dari putrajaya ke LCCT xda la perlu amik ms lama sngt bila kena naik erl n bas. Lepas ni boleh la datang sini kul5 bertolak dr putrajaya.

Sebelum ni kalau flight aku pagi2 buta camni aku slali datang sini n tidur merempat kat sini. almaklum la takut xsempat nak kejar flight. Tp bila dah ari ni sempat, next time.xperlu dtg sini merempat. Tidur umah sedap2 n baru datang.

Ari ni pun sebenarNya tiket flight ni, aku patut beli mlam cz aku minta cuti raya start esok. Skali, bernasib baek semalam aku ada check tiket balik. Tu pun dua tiga kali tengok baru perasan masa tiket kul7.10am. Aih..mmg aku cr nahas la ari ni. Terpaksa amik EL. Sayang kot cuti aku. Cantik punya aku plan cuti smpai isnin mggu depan. Heeee

Cuti bnyk, time ni la nak habiskan..ngeh2

Aku lum ckp kat leader aku. Camne nak bg alasan eh.. nnti la smpai kedah baru msg, klu diorang minta aku g keja gak alamatNya hancusssss...

Okey la..chow chin chow

Selamat bekerja n selamat bercuti..




Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...