Sunday, August 12, 2012

Terawih : Minggu akhir ramadan

Aku baru je balik dari tetawih kat surau umah aku (apartment putra harmoni or flat hijau, putrajaya). Malam ni, tuk minggu2 akhir terawih, kat sini aku br tahu setiap malam ada xtvt bacaan al-quran. Kenapa aku baru tahu? Sebab tiap malam, aku wat terawih 8rakaat je trus balik umah. Ari ni ada pengumuman, diorang wat terawih8 rakaat je sebab nak wat khatam al-quran.

Rugi kan klu aku xjoin, wlpun ramadan ni aku hnya hbis beberapa juzuk je. Tp peluang ni susah tau nak dapat area2 sini. Heeeee

Diorang siap ada sediakan bunga telur lagi. Diorang xkisah sesapa y free boleh join bukan y terlibat baca al-quran tiap2 malam je.

So, aku dok sini aku rasa bagus dan bertuah sebab peluang2 mcm ni bukan senang kita nak dpt terlibat. Klu nak ikutkan kan balik kerja penat je selalu.

Org slalu utamakan hal dunia, hal akhirat slalu dijadikan no 2... Ish2, tak patut kan. Sedarla wahai awe. Jom banyak kan terlibat ngn xtvt2 camni. Jom...Zassssssss



Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...