Friday, April 11, 2014

Wedding : Tahniah mira 4 ur big day

Ni mggu lepasNya cter aku g kenduri opismate aku. Macam biasa aku akan pergi lewat bukan pe, klu kluar awal nnti keja rumah sure xbuat. So aku amalkan kemas2 rumah semua siap br kluar cz kitorang klu dah kluar susah nak balik.. Heeeheee

By d way, pengantin mmg cantik.. Heehe
Tetiba dlm gambaq ni aku nmpak sngt2 gemuk.. Oh no... Teringat zaman selim melim.. Ok lari tajuk.. 

Yang hujung skali pegang baby tu nama nya farah, my best fren dari UiTM arau n dah sepuluh tahun kami berkawan n masih macam ni. Semoga persahabatan kami kekal smpai bila2. Susah nak cari kawan semasa susah n senang dia ada.. That my frenz. Aku mmg jenis y filter kekawan bila aku nak kawan. Klu jenis yang xleh caya or wat aku annoying just tggaikan je. Sory dear.

Aku harap boleh kurus balik lepas ni.. Sabar yea awe. Lagi beberapa bulan.. Yeahh.. Xsabar hew...hewwwww


Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...