Sunday, December 12, 2010

::.. beNgkeL ICT 8 ..::


aRi nie aku haNdLe beNgkeL 8 beRsaMA kak iZan..kak jamie aRi cuTi..siaN die seMALAm die deMam..ari nie naSib die nye reSt day..so...mudah2aN die seMpbuH eSok...aku??
ari nie iNgt nak amik cuTi tp disebabkaN benGkel aku xjaDi cuTi...kak aku daH mesag daH..caKAp soMboNg xperGi umaH die..bukan xNak perGi tp xdaPAt cuTI..aRi nie mie lak kaweN..die msG miNta aku g..daH laMa xjuMpa...isH2..daH la member2 aku kaweN pun xdaPat perGi seMUA keRna keJA xleH nak cuTi..uwaaaa
seDiH n jeLUs tngk member2 aku dapaT berkuMpuL ramai2....:(
opssSSs..daH laRi topik...beNgkeL td caM ne eh???
boleH la ari nie seMua oRg seGAr buGAr deNgar aku baGi motivasi..motiVASi ke??ahahhaak
boLeh la..ceraMAh...saTg ckp aku ni ustazaH la nak ceramaH2 nie..module??mmm...boleH la..cz nnti mybe keNA haNdLe lagi...tp beNgkeL laiN lak..perGhhh....
ade ke lagi nnti???hahahaaa..deNgar2 je...xtau jadI ke x...nnti tngk jaDual caM ne...
mmm..beNgkeL lak...HR hanya bagi roTi ikan sardiN yag rm0.80 ngn air koTAk..yaNg tu je..kan bengkeL smpai kuL 12++ so bagi la tRuss makanan tngh haRi.haha demanD kan???aLA..skali skala nak demaNd..bukaN depa yaNG peraBIhkan air liuR berCakaP kat beNgkel 3jam tanpa heNti...uhuh
keNA bagi la yaNg uP2 sikIT..kahkha
tp syukur la seMua berJAlaN ngN laNcar...ada laGi dua beNgkeL 14 n 16 nie...huhuhuh
xsaBAr haBIs..nnTi leH la waT keJA laiN lak...
aku nie...asyik maLAs je..tetambah biLabaru lePAs makn nie...lagi la maLAs..mengntuk la bila peRut udaH keNYAng..hahahaaaaaa
xpe la..nak start keja..eheheeee
nak kena submit b4 kul4...
joM....

keep in touch luv ue ~awe

Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...