Monday, December 13, 2010

::.. maSaLAh biLA taHu nek keTA tp xtaHU jaGa keTa ..::

hye...aRi nie aku nak cter bahawa sa nya aku nie jenis naik je keta..jaga xpaNdai..hahaaa
biLA keta aku laMpu aLAddiN menyaLa meRAh aku daH keLAm kaBut....tNya semua oRg xtau sebab apa..sKaLi seMAlam tnya abg ipar aku br die ckp minyak hiTAm aku dah habiS...xleH bw laJu nnti jeM..hahahahaaaaaaa
lePAs tu pagi tadi b4 kak aku g k.L naSIb abg ipaR aku tngkkan keTA duLu..haBis la aku cteR daH semggu keta tu laMpu aLaddIn meRAh bukan berkeliP2 daH...dah meRah trus daH apa lagi kaLut la abg ipAr aku...cari miNyak tuk boH keta aku...kat uMah setitik pun xda minyak..ape lagi..aBg ipar kau kan raMAh seTAman..so caLL member2 dapaT la...hehee
free tue..bukaN senang..sampai aku nak byar die xnak...eheheheeeeeee
so..aku tnya la..nak g service ke?abg ipar cakap xperLu cz nnti die baLik die g service seNdiri..meSti die takut aku teRkeNA kan..huhuh aLmakLum la aku kan jeNIs leMbut...waaaa leMbut ke???sopaN la sebetuL nya...kahkakhakahaah
so....kLu ang ipaR aku xamIk haL 4suRe la keTA aku roSak...uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu n suRe la aku xdaPat g keJA...akHiRnya aku dapaT la daTang keJA taNpa maSalah pape...:P

ari nie aku dibeRi tuGAs waT blog tuk daTuk laK...wat wordPress..daH la xpernah guNa keNA expLore la..hhuhuhuhuhuhuh
xpaHam2....eheheeee
joM waT keJA sMbiL layaN seRibu kaLi ciNta..beSt2...cute saNgt couPLe kaMAl n inTAn..i like it...muahhhhhh
kuikui letak kecik je sebelah seMua org xpeRasan..keJA tetaP keJA..main banYk tuL la aku eh...hahahaaaa peace.:)

keeP in touch luV ue ~awe


Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...