Saturday, August 20, 2011

::.. Aksi Orang Sekeliling ..::

Ni bila semua dapat bergambar...senyum je...

Ni bila aku ngn k.ika di fokus maka aksi2 orang sekeliling kami...macam ni la

Ni bila fokuskan untuk aku je..ade je muka2 xpuas ati..cuba tengok kat blakang tu??nmpak kan??hahaha actually dia tengh ckp ngn member aku n ayat member aku "Comelkan bila fiona bergambar" maka itu la ekpresi muka dia...hahaaa
yang sebelah aku nie semua die nak masuk..haha kalah aku..aku ingt aku je y suka masuk2 n interframe dalam gambar org tp nie pun cam tu gak..tp napa gambar aku???wakakaaaaa

Tengok la..bila fokus je kat aku..ade je yang nak menghalang..aip....nak kena diorang nie...:P

tp...apa yang penting kamu semua hapie

Sharing Is Caring :)

2 comments:

Anonymous said...

saya suka la posing cekak pinggang tu...mengenyat la...heee....wek...

~:: awE ::~ said...

dah tau...salwa mmg menyengat..wek

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...