Wednesday, August 03, 2011

::.. Game Facebook ..::

Empires & Allies
game nie terdapat didalam facebook..nak kata baru tak la baru...lama juga la...
tp aku dah addicted kat game nie...
buka je FB 1st aku buka game nie la..lepas tu trus tutup xde minat nak tengok y lain...hahaas
sampai mcm tu la pengaruh game ni kat FB...

Game ni memerlukan strategi untuk menawan island orang dan memperbesarkan island kita.
dari situ kita mesti tahu bagaimana hendak melawan balik The Raven and the Captain Krunsch ataupun bagaimana kita nak berlawan dengan kawan2 kita...

Sebelum tu, tu kita perlu collect byak minyak untuk membina kapal2, jet2, kereta2 kebal dan bnyak lagi untuk melawan musuh kita.
Energy juga sngat penting dalam game nie..kalau energy habis, kita xdapat nak wat apa la..nak berlawan pun xboleh tp ade cara untuk kita dapat energy dari melawat jiran2 kita...

Ini island aku... xla besar mn oun tp dah 3 island la aku dah perbesarkan...eheheeeeeee

Untuk sesiapa yang tidak tahu, diatas nietentang Empire & Allies dari mission, bos, expand dan lain2

1. Mission - kita perlu lengkapkan misi
2. Campaign Mission - Lengkapkan misi keatas peralatan ataupun kelengkapan berlwan
3. Expand - Meluaskan empires
4. Experience - Dari experience level akan meningkat lebih bnyk experience lebi tinggi level
5. Honor(Hati Merah) - dimana suka menolong kawan2 dan melawat kawan2
6. Infamy(Hati Hitam) - suka melawan atau bergaduh dengan kawan2

dan ketua2 yang perlu dihapuskan..ehehhee
dari sini kita perlu pilih sama ada nak jadi hati merah or hati hitam..
aku??
mesti la hati merah...xcaya??meh nak buktikan..:P

tengok...Hati merah aku dah level 29..ini membuktikan aku baek...kuikui

p/s : sekarang kan bulan pose balik je terawih game nie aku buka dulu..ish2....
tak terlambat lagi
" Selamat Berpuasa"
n
"Selamat berbuka puasa"

Sharing Is Caring :)

2 comments:

Anonymous said...

huhuuuhu klu btul2 real mcmne agaknyer kn?hehe

~:: awE ::~ said...

kalau real mesti anonymous tergugat..wek2
habis semua cawangn die di amik alih....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...