Tuesday, August 23, 2011

::.. Buffet Ramadhan 2011 Cyberjaya Club ..::

Bila kami dibelanja makan..kami semua makan sepuas2nya...hahaaa
Kat sini buffet dia bnyak jenis dan semuanya sdap2...
Menu dia bnyak jenis :
Daging, ayam, sosej salai bakar semua ade...daging lembu n kambing die lembut n xberbau yang penting
Makanan biasa ade udang goreng ayam masak merah, ayam goreng berempah, sup ayam, nasi ayam, ati, limpa dan bnyak lagi
Mutabak, Roti John, Ayam curry, ++
Laksa, bihun sup, soto
Spageti + 5 jenis kuahnya + spageti goreng(sedap!!)
Nasi warna warni + +
dessert die cam pic diatas + rojak buah + rojak or Pasembur + Pulut&Serawa durian
ABC + lycikang + Air buah(guava+kiwi+bandung) +kopi + nescafe

hahhaaa..banyakkan menu die...aku rasa semua tp ade gak la aku amik tp xlalu cz xmakan...
yang pasti sedap2 belaka n kami amik dalam kuantiti yang sikit je cz kalau xhabis kena cas
100g RM10
ini untuk mengelakkan pembaziran berlaku di bulan puasa nie....
Sngat untung

Ini la kami...tp ade gak y tertinggal cz g sembahyang kot..br makan..almaklum la..bila dah jumpa makan trus xingt dunia..eheheee
Kat sini ade surau..boleh je makan sampai kul9.30 malam

Ni semua staff kat campany aku...

Ni hero2 company aku..tp ade yang xde nie...hahaaa


Senyum je mamat nie..hahahaaaaa

Makan2...

Aku?? aku suka kacau org makan..depa nie makan xtengok dah org tepi depan blakang..ngadap makan je..hahaa bagus

Ni aksi hampes bila orang fokus camera
:P

Aku + k.ika yang sngt sporting n slalu back up kami..cz staff kat sini susah sikit nak paham apa y cakap..kena ulang 2-3-4-5 kali pun kekadang xpaham..ehehehee
tp company aku sngt sporting cuma bila cakap ngn depa, mesag xbrapa smpai..orang cakap pending..so akak ni la penyelamat kami....

Aku suke bila tengok org makan yang sungguh2 makan..bila kita xlalu makan pun jadi lalu...hahaha
aku SUKE....

Tengok la..diorang nie...agagaaaaa
Acara suap menyuap..:P
Nganga semahu2nya...

Tengok depa nie makan lagi...kacau lagi..haha
Hapie je depa makan...

Aku tau nak sumbat org je..cz makanan aku takut xhabisdsiorang mai timbang lak...ehehe

Yeaaaaa...akhirnya...habis...kami dok sini sampai kul 9.30 ++ baru klaur..mmg puas ati n berbaloi company kami blanja..:P
Nnti leh blanja lagi...

.
.
.

Bila kekenyangan..semua dok sembang ngadap k.ika cz bnyak citer die...


Kekenyangan..mata pun layu..biar je depa tu sembang..kami ni wat2 je xdengar..cz dah xlarat..hahaaaaaaaaaa
p/s : dua gambar nie aku amik guna camera handphone aku je..sebab tu agak kelam yea gamabr dia...ehheeheeee
tp aku syg hdphone nie..:)


Sharing Is Caring :)

4 comments:

Anonymous said...

gemul laaa kamo nnati hahahah

Mira R. said...

lazat2nya makanan dia.

~:: awE ::~ said...

Anonymous : haha..xpe ade org suke klu sy gemuk..:P

Mira R : mmg sedap dan lazat..tak termakan...:P kalau boleh tapau best2

Anonymous said...

owhhh ada syg ati upanyer gud2 eheheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...