Monday, March 05, 2012

::.. Cerita di Hotel Quality ..::


Cerita Hotel Quality.. 1st aku smpai sini masuk je bilik buka tv trus cter TV9.. ari niNya cter agak seram..tp aku xtengok..hahaaaaaaa

Malam ni aku tidur kat Hotel Quality..ikut kak aku.. esok kena kluar awal..nnti kena tinggal.. :(
kak aku dah pesan lambat tinggal..dah la siap lambat!!(kak aku kata :( )

SebenarNya time nie aku dah tidur tp disebabkan aku terasa nak tahu serba sedikit pasal hotal nie trus aku bangun search.. aku jumpa gambar yang kat bawah nie


BestNya layanan diorang..tp slalu xde la plak nmpak diorang layan cam nie..xpe2..esok nak tengok la diorang layan sama tak, macam dalam gambar nie.. mesra tersangat :P

Semalam kak aku cakap nak dok Hotel Vistana tp disebabkan aku die tukar Hotel cz hotel nie dekat ngan tempat shopping.. Bila pikir2..eh!! kak aku nie.. sebab aku ke sebab die? kuikui

Cuci Mata Gambar Hotel Quality..huh nasib time ni handphone aku xde bateri..xde la gamabr dr hp aku :(


Okey la...Jom tidur.. CHOW CHIN CHOW
ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Nite



Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...