Sunday, March 25, 2012

::.. Propaganza - Awal Ashaari + Scha Alyahya ..::

Ari nie aku kat umah xde wat pape, kak aku ngn mak aku je ada kat umah. Anak2 buah aku semua p sekolah. So, aku pun dah lama xtengok gosib2 kat TV makan terbuka la PropaganzaRia di AStro 104, MC dia Reza + marsha milan londoh.

Propaganza ari nie guest die Awal dan Scha. Semasa scha mengambil tempat marsha dan reza seketika, Awal muncul membuat kejutan dengan melamar Scha semasa siaran langsung Propaganza ditayangkan tadi. Siap propose scha dengan Sebentuk Cincin + Bunga + Bear sebesar Scha y diberi nama yona (klu xsilap dengar la semperna nama yuna..hahaaa). Kemudian, dengan muka terkejut Scha menerima lamaran Awal itu. Perghhh...mmg romantik kan Awal.

Dorang memberitahu sidang akbar akan diadakan pada 27 March 2012 dan menjemput semua wartawan hadir pada jam 3 petang di Flora Cafe. Dorang akan umumkan tentang tarikh perkahwinan diorang. Semoga Awal + Scha bahagia selamaNya... Amin

Source : Google

Sesiapa yang belum tengok dan rasa nak tengok, boleh la tengok siaran ulangn die cz astro kan suka wat ulang2 nie..huh atau pun search je kat pak cik google mesti ada.. Selamat menonton!!!

Satu lagi pengacara kat Propaganza aku xminat sikit... siaran dia ari ahad, 12.00pm, AstroRia = Melodi, Ahad, 12.30pm, TV3 (Zizan+Dira=Aku xminat gak..haha)(lawan2). So..wlpun xminat, ari nie aku tengok dua2.. Ari gosib sedunia

Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...