Monday, February 07, 2011

::.. KEJA OH KEJA ..::

tajuk aku ari nie ada lah kerja...ada apa dengn keja..oh..sebenarnya ari nie aku xg keja..pagi tadi aku masih terasa diawangn lagi...12jaM dalam bas..dari kedah mai kuala lumpur..lepas tu..dah la sebelum naik bas xmakan dulu..mahu nya aku kelaparan dalam bas..last2 anak buah aku massej cakap ade bekal dalam bag..hahaa pulun kan aku cz xtengok..aku ingt ade bekal nak bw balik umh sewa je..xsangka la plak ade xtra voganza dari mak aku..kuikui

so..ari nie aku xg keja..eSok..xtahu la cam ne nak jawab ngn trainer aku...fuh..fuh.minta2 die xtnya banyk..seperti idea halim jawab je kat trainer if die tnya napa xdatang semalam jawapan dari saya "hard to xplain" hahaa..leh trima ke? idea halim nie? boleh la klu kena pape semua salah halim..kahkahkaha

adios









Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...