Saturday, February 12, 2011

::.. Santai bersama Ben Ashaari - video sharing Malaysia ..::

Entry aku kali nie pasal Ben Ashaari.

Bukan pe, aku baru je men’follow blog dan baca entry dia. Awal2 aku follow blog nie aku xtau pape pun just follow je tp di sebabkan setiap ari blog dia di update and slalu jadi blog pertama yang banyak di update kat ruang dashboard aku maka bermula la aku start baca and jelajah ben ashaari punya blog. Baca punya baca aku tahu la serba sedikit pasal die bersama bionic gym dan juga aku baru je tahu pasal dia juga masuk majalah rapi. Hehee Minta maaf ye ben ashaari. Tapi aku sangat selut dan tabib la kat dia cz dia telah membuktikan melayu boleh..ehheee banyak betul idea dia tuk tulis entry tiap ari.

Kekadang dia nya entry membawa sesuatu yang membuat aku terpikir. Perlu ke berblog ? bila aku berblogwalking aku suka baca entry blogger2 yang lain. banyak gak aku dapat info ade yang berguna buat aku dan xlepas juga aku tengok banyak entry2 contest siap ada hadiah ,1st mmg terkejut la n xsangka ade aktiviti2 cam nie(nampak sangat aku anti sosial :(). Nak join tp aku xkreatif cam blogger2 yang lain. So, aku diam kan diri tp xpe nnti satu time aku akan join gak kontest2 itu Cuma idea je belum ade yang kretif. So, napa aku berblog? Jawapan dia : no komen (jawapan artis :P)

Malam nie aku ada la terbaca ‘’ Segment Hjung Minggu : BEN ASAARI tanya ‘’

So aku pun cam biasa membuka and skali ada post video. Apa lagi walaupun beruk band aku nie lembab cam siput aku sanggup xbuka link lain tuk tengok video ben ashaari nie. Ish penangan sungguh kuat tuk aku tngk. So aku pun layan siap stop cter korea yang sedang aku tonton iaitu drama “Cinderella sister” aku mmg gila cter korea dan juga jepun, Taiwan heheeeee
Tp video ben ashaari nie lagi kuat dari drama korea.hahhaaa

Pape pun JOM layan kejap video nie
www.1TUBE.MY



Kat video nie yang aku xtahan bila ben ashaari cakap ‘bukan kita yang meleleh tengok awekz tapi biar awek yang meleleh tengok kita’ hahahaaaa mmg lawak tapi suka. Saranan en ben nie sngt berguna bila die saran kan dak2 blogger pergi ke gym t leh sihat kan badan + leh dapat badan ketul2. Eceh nak suggest kat en.haLim pergi bionic gym la, bg dapat bentuk badan cam ben ashaari nie. XOXO

Tuk Ben Ashaari : Teruskan usaha anda. Ciayok2 :)

Kat blog nie ada ruangan dapur tanpa sempadan dan disitu la aku terkejut beruk tp beruk lagi dasyat dari aku la bila ternampak ada masakan CEKODOK BILIS VERSI DERHAKA.. ia menarik aku tuk pergi ke blog tu. Hahaaaa sian kat coq kodok nie, bila tah dia jadi derhaka. Klu nak tau lanjut lagi pasal coq kodok nie layan jap blog masakan from tiffinbiru. Boleh juga dapatkan resepi dia. Tuk mak saya nnti saya balik saya try wat coq kodok nie ya… :P tapi jgn risau saya wat coq kodok yang xderhaka..heeeeeeee

p/s : karangan aku time sekolah dulu klu cikgu minta wat 100 patah perkataan aku wat cukup2 je 100 or lebih 10-20 patah. heheeeee xsuka wat karangan tp suka berangan:P



Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...