Tuesday, February 01, 2011

::.. Esok Masih Ada ..::

yaaaa..esok masih ada..tp aku rs cam xsabar je nak tunggu hari esok..almaklum la nak balik kampung..rindu my family..huhuhu

ari nie 01.02.2011 selasa....
owah..selasa yea..kat putrajaya ada pasar malam...ingt kan ari tu aku nak sangat rasa ayam goreng crispy kat pasar malam sini...eheheh ari nie aku puas ati la cz dapat makan ayam goreng crispy uncle bob. macam aku cter kat entry ari tue 'KLIK SINI' tuk baca lebih lanjut perghhh..memang meletup la..berbaloi la oreng beratur panjang tuk beli ayam crispy nie...die ad eperisa pedas n original...eh cam ayam KFC la...ayam die besar giler..nasib aku share ngn member2 aku..klu x...mmg kenyang makan ayam je la...besar gedabak..ciken chop pun kalah...harga die pun murah seketul rm5.50...mmg xrugi la...:) suka2...nnti aku nak bali lagi la...ehheeheeee tp..bulan depan yea..sebulan sekali...almaklum la..aku xbrapa minat ayam nie...sedap la...maveluS!!!

ni gambar aku dan kawan2 aku kat pasar malam putrajaya ari nie...hehehee sempat lagi kami bergambar..aku mmg suka bergambar dulu..sekarang je kurang...:(


nie kat kedai ayam goreng crispy uncle bob...beratur tuk beli ayam...











Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...