Sunday, February 20, 2011

::.. BasketBaLL ..::



Aku baru je balik men basketball kat DOMAIN..dekat2 ngn HP la..hehee
Mmg fun la…klu x..xkan smpai berdarah mulut cz salah baling..semangat bermain punya pasal smpai sakit pun xterasa… bukan stakat kena mulut je, kepala pun kena, siap jatuh lagi. Aduh!! Sakit gler gara2 nak tangkap bola. Nie semua sebab kami main kat tempat lampu xterang. So!!! Pakai baling je xkira kena kat na. pandai2 tangkap la. Seperti Halim cakap time main mmg la xterasa sakit tp bila time makan seksa la.. Huhu memang betul la, tadi makan bihun tomyam seksa gila, panas + pedas = gila tahan.

Dah lama xmain…nie pun budak2 HP gak yang ajak..pergi je apa lagi amik peluang la..lagipun mgu nie dok umh je xg jejalan kat mn..eSok diorang semua g OU(one utama) klu nak ikut kan hati, memang mahu je ikut..tp..pikir n pikir xjadi la. Hari ahad nie trainer aku mahu tnya. Jenuh aku klu xtau jawab. Dah la aku glamor dah cz slalu xtahu jawab..mm

Bantal je jawapan aku kat dia, lantak la betul ke salah. Klu salah dia suka membebel. Tahan je la.

Apa2 pun malam nie mmg best. Dapat kenal ngn kawan2 baru yang keja kat HP.
Nanti klu di ajak lagi boleh mai lagi. :) tunGGu orang ajak la. klu geng2 blogger nak ajak pun boleh ja, tapi ade ke yang nak ajak?? hahaha

tempat kami bermain.

Kalau la aku boleh bermain macam nie.. ahakx
tunggu dua tiga kali lagi aku main jadi cam nie la...kuikui
musykil la. napa aku xamik gambar, mmmmmm.. sebab tempat gelap lampu xterang n handphone aku sungguh xbaik bila gelap2 nie, dia baek time cerah je. sungguh baek handpone kesayangn aku nie :)


Sharing Is Caring :)

5 comments:

AdiaLuze said...

Baguslah awak ni...Rjin bersukan..heheh

P/S : Salam perkenalan.... singgah dari blog EnBen >o<

Keep on blogging kay !! ^___^
Kalo sudi jom la join GA kite :)

RubyZ said...

AdiaLuze : orang ajak bersukan kita join la..nak bersukan sorg2 tu x kot.

Salam perkenalan juga...thx sudi singgah blog saya

thx ajak join GA awak..
zasss sepants kilat saya pergi join..:)

Artech said...

Dah follow...

Nice blog..

http://gigitancinta.blogspot.com

wanacesh said...

suka gk tgk owg maen,,trutama hanamichi dalam slamdunk =)

Lantak p la trafik

RubyZ said...

Artech : follow balik..heheeeee

thx..:)

wanacesh : sama la kita...slamdunk citer kegemaran..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...