Tuesday, May 24, 2011

::.. Jejaka HoT ..::


Kredit to TV3Malaysia

ehehee..hot kah diorang nie??
kenalkah anda semua dengan jejaka2 dalam gambar nie?
sapa yang xkenal sangat rugi..eheheeen
diorang ni pelakon dalam cter JUVANA kat tv3 setiap isnin kul 9.00 malam layan..best tau...

wat aku, boleh lagi kah aku meminati jejaka dalam cter ni?huh
xkira nak minat gak..aku suka tengok si botak tu belakon..cool gler...Jahat tp aku suka....:P

tp dalam gambar nie dia dah xbotak..dah ada rambut sikit...ehehee
die yang no 4 dari kanan..yang masukkan baju sebelah tu..ehehe cool kan????

kata2 die dalam cter : "korang, klu nak cari ketua kena yang pandai berlawan untuk korang bukan lembik cam dia!!!"
sangat cool...
ahakz..terover lak..pape pun
mari layan citer juvana sesama eh nnti...tengok si botak..<3

Sharing Is Caring :)

4 comments:

restu resort said...

mmg cool..

Abang Zam said...

juvana ni antara cerita hot jugak
sume jantan..no wonder lah gadis memang suka tengok

haha

apik pehe said...

hehehe...peminat juvana ek?

RubyZ said...

apik peha : aha..minat2...tiap isnin mesti tepacak depan tv..:P

abang zam: boleh la...tu ar..ramai giler..tp saya minat gitu2 je..ehehe

restu resort : cool giler...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...