Sunday, May 15, 2011

::.. Strawberry..::


Nie aku kat cameron g kutip buah strawberry..best tp penat...baru la terasa petai ni sungguh penat tengk je senang nak buat!!!!
aduh..mahu nya sakit pinggang..nak kutip buah strawberry nie kena bertinggung (faham ke bertinggung tu apa?? heheee)
yang gambar kat atas nie la rupanya bertinggung..ehehe penat kot...!!

hasil kutipan strawberry aku...bnyak kan..tengok cari yang besar2 baru best...



gaya mau ada...kuikui

nak kutip strawberry ni kena ada gaya die..kena kutip by gunting...xleh tarik cam tu je..nanti rosak buah n pokok pun cepat mati..huh
ni la aku mengutip buah... tekun kan??eheheeeeee
nnti aku update lagi gamabr kat sini...ni sikit je...amik guna DSLR...aku xpandai guna sebab tu la gmbar aku je yang di amik..hahahaa
LAYAnnnnn....adios


Sharing Is Caring :)

4 comments:

Naufal Aqli said...

wah3... kirim kat aqli sikit ek nanti ! huhu

RubyZ said...

@Naufal aqli : ala...dah habis la..eheheeee

halim din said...

wahhhhhhh syok nyer kutip buah...

RubyZ said...

:P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...