Monday, May 16, 2011

::.. Selamat HAri Guru..::


Terima Kasih yang tidak terhingga kepada semua cikgu yang telah banyak member tunjuk ajar dan bimbingan kepada saya. Tanpa jasa cikgu semua saya tak akan menjadi seperti sekarang..(Terima kasih cikgu)


Wah teringat kat cikgu mate sek ren dan sek men. Aku memang sngt suka mate sebab tu la semua cikgu mate aku suka..eheheeeeeeee

Sek ren cikgu Quik. Cikgu ni sangat suka duduk atas meja aku. Ish2..kekadang terpaksa aku ubah tempat ngn member aku tp dia duk gak..ish2..patut la aku suka mate cz die cakap tersembur2 kena aku..eeeeeeeeeeyek !!!! sekali aku kena pukul ngan pembaris cz die marah aku salah satu je soalan yang paling senang dalam exam tu. Wah..sangat sakit dan die sngat suka cubit, aku pun kena juga cubit ngn die cz bg jawapan salah. Yang paling aku xleh lupa die pukul member aku ngan pembaris warna kuning patah pembaris kuning dalam klas. Itu la peristiwa ngeri bagi aku. Klu ikut kan sekarang mahu cikgu aku nie kena tangkap pukul anak murid tp dulu x, tp bagus la klu x..kawan aku xberjaya la..main je dalam klas..eheheeee

Sek men cikgu ch'eng die suka panggil nama aku tp aku paling xsuka wat kerja sekolah walaupun mate. Time die cek buku budak line kiri aku g line kanan die kat line kanan aku g line kiri or aku amik je buku budak2 yang dah buat. Uih pikir2 klu kena habis la tp aku selamat. Kenangan2…

Lecturer pun kira cikgu kan ?die pun ngajar gak
Terima kasih juga kepada lecturer2 aku kat uitm arau and uitm shah alam walaupun kekadang aku nie lambat sikit nak paham tp depa xpenah merungut..Time kat arau aku ingat cikgu calculas aku die memang strict sangat almaklum la aku kan suka wat rumus sendiri janji jalan betul and jawapan betul. Bagi die, die xnak terima n bagi aku salah. Geram aku..geram sngat tp lepas tu aku ikut je la rentak die..cz aku xnak salah lagi tme final…:)
Tak lupa gak tuk cikgu memandu aku yang ajar aku smpai berjaya dan sekrang dah boleh naik keta n moto dengan jaya..berjaya ke ??hahaaaa sngat berjaya :P

Eh, xlupa juga kepada trainer aku sekarang, die pun cikgu gak ngajar asp.net kat aku dan bersabar dengan aku, Time aku lambat faham, time aku xleh jawab soalan, die time die suruh aku wat kat depan tp aku gagap2, time aku ngantuk dalam klas dan semua la tp time die marah, kami pun faham die tension cz klu kami lambat or xdapat apa yang company harapkan die yang akan kena marah, dan die akan dicop xberjaya mengajar kami. Kami faham dan kami tengah berusaha untuk memberi yang terbaik untuk trainer kami die sngat baek kekdang je kata2 die sngat pedas dan suka emo sikit.. :P cheer sir

JASAMU GURU AKAN KU KENANG SMPAI BILA-BILA


Sharing Is Caring :)

3 comments:

Unknown said...

selamat hari guru...
banyak jer kenangan masa sekolah dulu..hehehe

Anonymous said...

muah cikgu

~:: awE ::~ said...

apik pehe : mmg bnyak..ade manis ade pahis ade masam...time sek la memory sngt2 susah dicari

anonymous : sayang cikgu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...