Saturday, January 01, 2011

::.. SaLam 2011 ..::

2010 KINI BERLALU. KINI MUNCUL 2011 DENGAN SEMANGAT BARU DAN AZAM BARU.
MOGA 2011 AKAN LEBIH BAIK DARI TAHUN 2010.
SALAM 2011 DARI SALWA FAMILY


2010

tahun 2010 baNyak memberi peNgajaRan dan peNgalaMAn dan membuaT aku bertambah mataNg..tp sudah maTangkah aku???musykiL sikit...heheeee yaNg paSti ia membeRi iMpak yaNg sNgt besau kat aku...keJadian yaNg amaT ngeRi biLa dipikiRkan...hahhaaaaa
biaRla...lupakaN yaNg lama teRuskan hiDup deNgan yaNg baRu....rumusaN yaNg daPAt aku waT uNtuk taHUn 2010 aku sNgt gemBira cz seMua berJalaN laNcar...apa yaNg aku iNgini terCapai wlpuN ada yaNg x...yaNg x tu..miNor je..maJornya suDah terCApai..ahakz saNgt2 beSt

2011

taHun 2011 bermula la kisah Hidup aku yaNg baRu...xtaHu apa aKan terjadi akAn daTAng...seMua xdaPAt dijaNgka...tp nak baGi taHu...hadiaH tuk tahuN 2011 wlpuN dari diri seNdiri amaT dihaRgai daN xterucap syukuR...lePas nie tanGguNjawab aku besaR...dulu 2010 tGgungjawaB aku beLum laGi sepeNuhnya..tuk faMily dan seMua yaNg terliBAt deNgan aku...deNgan maSuk nya taHUn barU nie..taNggungjawaB faMily aku daH keNA pikirkan deNgam seriuS..aku sudaP muLA keNA membaLas jaSa mak ayaH n faMily aku seMua walaupuN aku taHu jaSa seMua xdaPAt aku BAlaS hiNgga maTi....huhu takut puLAK AKU PIKiR..TAKUs SASAraN AKU TErSAsAR...ehehheeeeee thx tu my FAmily i luV u aLL veRy1000x miuCh....taNpa seMua sapa LA aku di duNia nie...
taH di takuk LAma...

tahun 2011 aku daH kena Pandai manage waNg jaNgn boRos cz keNa pikir seBeLum pape bnYk benDA yaNg aku keNA daHulu kan...nnti boSan teNsion g shopping caM 2010...so..b carefuLl...xpasaL2 beLum ujuNg buLAn aku daH keNA wat muka kaSihat je maKAn maggie tiap ari...hahahaaa kepUtuSan jangAn waT ikuT peRasaan caM aku seLAlu wat taHUn 2010...so..bNyk keJAdian yaNg akHirnya disesaLi...hahahaa sesaL keJAp je...lePAs tu daH bleh terima..eheheee kLu ikut peRasaan kiTa akaN rugi...so pikiR la serasionaL yaNg boleh...
iNsyaLLh...

tahun 2011 aku keNa jadi leBih baek daRi apa yaNg aku jaDi kat 2010...aku taHuntahuN 2010 bnyk cabaRan yaNg aku tempuhi tp seMua dah tiNggaL keNAngan. tahun ini la aku menempuh kegaGAlan tp taHUn ini juga aku aku berJAya dan Lulus deNgn ceMerlaNg baGi aku la cemeRlang..wakakakaaaa ..dan sNgt berjaya..:P

aku berSyukur deNgan apa yaNg dibeRi...seTiap apa yaNg dibeRi ada hikmaH nya...antaRA kiTA seDAr or tidak...maka seDar la waHAi saLwa ahMad...hikmaH disebaLik kejadian...:)


Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...