Tuesday, January 18, 2011

::.. RiNdu kaH aku ..::


rindukah aku???waaaaa...cam tajuk novel la plak kan...eeeehhehhe
sebeNarnya aku riNdukan faMily aku..tngk2 baLIk gambar dalam handphone nie...
laSt ari aku kat saNa 3-1-2011..sempat la aku amik gaMbar ank2 buah aku nak g sek..ehehee
lepaS nie payah daH nak berjuMpa..mybe sebuLAn sekali baru leH jumpa...
almakluM la..dulu dok seRumah asYik gaduH je...biLa jauh..rinda la..RiNdu nak gaDuh ngN depa...beRebut ngN depa..iSh...raSa xbeSt la xdapaT berebuT daH...
biaRla...mak aku cakap caM budak2 nak gaduh n reBut2 nie..tp aku suKe...suka wat keCo...bg dePa iNgt aku nnti...
tp..iNgt ke dePA kat aku??
oHHH..paSti la inGt siaP daH raNcaNg baLik raYa ciNA waJib bawa g secret recipe..ehehehheheeee

ni la gaMbar dePA..ank buah aku yaNg sLAlu gaduH2 maNja ngn aku..ahhaahaha

MEH..aku nak perkeNaLkan..nie moHd faidHi..haaaa
nila dak yaNg sLAlu gaduH ngn aku nie...eheheeeeee
time nie die pakai soNgkok tahu x napa?
paLA die boTak..sebab ape tu biaq la..nnti die pelaNgkung aku lak bila aku balik nnti...huhuhu
heNsem pe die caM nie..tp die xnak peCaya caKap mak usu die nie..hahahhaaaaaa
laSt2..tngk...ape jadi..tngk..tngk...

nie die dok laRi2 xnak aku amik gaMbar die...hahahaa
so..candid je la

die lagi..huhu almaKlum la daH henSem...eheheeee
abG..nnti bLAja mak usu eh...daH puji baek puNya...siaP promote lagi....

ni anak buah aku yaNg bernama aiNi zuriaTi..huhuhuh
sLalu ar...adik die jeLus aku terLalu rapat ngn die..raPat ke??hahaha
xtahu2....
yaNg pasti die sLAlu jd juruphoTo aku..
almakluM la mak usu die nie suke beRgaMbar..tp jgn peLik lak die puN dah dijaNgkiti...paNtang nie mahu je beRgambaR..sendiRi2...tu la duLu kutuk mak usu die...sekarang...hahahhaa

ni name die abDul waFi..saNgt naKal n saNgt baNyak akaL...ade idea die...huhuh
haaa..sekaraNg dah maeN boLa kat taMan die..so keNa la raJin g seK..xleh tinGGal2..cz nnti xleH men boLa dah...
semeNjak berkhataN nie...lagi nakaL la si waFi nie...huhu
haaa...satu lagi si waFi nie memaNg peraMah...deNgan seMua orG..wlpuN baru juMpa ari nie kLu ckaP ngn die caM dah keNal lama tu mcm oRg dah beSaR..semua tau..huhu raMah2...

nie name die aini izzati...haaaaaa
ni puN aku sLalu bergaDuh gak..waaaaaaaa
sLalu caKap ngn maK usu die...mak usu nie...kLu kak seMua boleh klu teH...seMua xkeNa..hahaha
caM tu ke?xadiL beTul la...aiHHh...mak usu saPa tah...kukuikui
tp..xpe..due i sayaNg tau..iNgt tue...

isH..koman la HP aku nie...xleH amik teMpat gelap sikit..jadi cm nie la..xnmpak apa..tp..aku terima je dr xde handpHone...hahahaa
handpHone wlpuN pakai nightmode pun geLap..tp kLu teMpat ceRah caNtik gaMbar tetaMbah biLa ade orG caNtik daLam tue...eheheheheheheeeeeeee

ni la si waFi..baRu nak paKai kasut sek..die raJIn tau..sLalu baSUh kasut kak2 n abg die..hahaaaaaaaaaa
tp kekadaNg keNa maraH gak...kaSut kak die nak paKAi lagi eSOk tp dibaSUh daH ari nie...hehehheeehee
maCam2 la aNak buah aku nie biLA pikir Lucu la pLak...ehehehehe

Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...