Saturday, January 08, 2011

::.. aRi iNi ..::

08.01.2011
saBtu

aRi nie daH masuK 4 ari aku kat putrajaya..eh silap 3 ari putrajaya ari nie aku kat shah aLAm dok umaH member aku....

waaaaaa...baNyak tuL berita teRbarU daRi meMber aku...xsaNgka kan..sekejap je...aku raSa..caM seMAlam aku baru maSUk bLAjar kat UiTM n ari nie daH habIS...peJAm ceLik peJAm ceLik daH keja...berTapa laJU nya maSa beRlalu..seKAraNG..meMber2 raPAt aku seMUA daH nak meNEmpuh aLAm laIn...eh..aLAm lain tu bukan aLAm buNAIn or aLAm yaNg kita xnampak tp aLAm perkaHwinan..dah ade peRAncangn awaL taHUn tuNAng ujuNG tahun kawen...beSt2..aku tuMpaNg geMbiRA eh...kawaN2 aku bahaGIA aku puN bahaGIa...suke2

lepaS nie susaH la nak mai umaH dePA lepaK2..meSti aku kesuNYian..uwaaaaaaaaaaaaa tp xpe....demi maSa dePAN dePA gak kan...

kaLi nie entr aku xde gaMbar cz aku guNA laptop member aku..lppy aku xbw dok kat uMAh sewa...huhu

baby aku puN xde kat aku...uwaaaaa sekaraNg aku rS aku sNgt riNdukan famiLy aku..uhuhu almaklum la daH lama xbarjauhaN...uhuhuh teRasa nak baLik keDAh je...

eh jap..nak letak gambar keDAh la daLAm entry nie..eheheheeeeeeeeeee
hiDup keDAh



Sharing Is Caring :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...